Samsun’un Vezirköprü ilçesinde görev yapan Kaymakam Özgür Kaya, Cumhurbaşkanlığı kararnamesiyle Bitlis’in Ahlat ilçesine atandı. Kaya, 2023’ten bu yana yürüttüğü görevini tamamlayarak ilçe halkıyla son kez bir araya geldi.
Veda günü yoğun geçti
Kaymakam Kaya, görevdeki son mesai gününü makamında ağırladığı ziyaretçilerle geçirdi. Muhtarlar, sivil toplum kuruluşu temsilcileri ve kurum amirleri Kaya’yı ziyaret ederek ilçeye verdiği emekler için teşekkürlerini sundu. Samimi bir havada geçen buluşmalarda Kaya, vatandaşlarla hatıra fotoğrafı çektirmeyi de ihmal etmedi.
Değişim ne anlama geliyor
Bir ilçede kaymakamın değişmesi, yerel yönetimdeki önceliklerin ve projelerin yeni bir bakış açısıyla ele alınacağı anlamına gelir. Bölge halkı, yeni gelecek kaymakamın ilçedeki hizmet çıtasını nasıl belirleyeceğini merakla bekliyor. Kaya’nın Ahlat’taki yeni görevine başlamasıyla Vezirköprü’de kısa süre içinde yeni bir atama süreci resmileşecek.