Vezirköprü’de yaklaşık üç yıldır görev yapan Kaymakam Özgür Kaya, yeni atama kararnamesiyle Bitlis’in Ahlat ilçesine tayin edildi. Belediye yönetimi, ilçe protokolünün ve sivil toplum temsilcilerinin katıldığı özel bir programla Kaya’ya veda etti.
Veda töreninde
Belediye Başkanı Murat Gül, Kaymakam Kaya ile iki yıl boyunca uyum içinde çalıştıklarını belirtti. Özellikle ilçedeki kasksız motosiklet kullanımı ve havaya ateş açılması gibi asayiş konularında attıkları ortak adımların ilçeye değer kattığını vurguladı. Cumhuriyet Başsavcısı Sadullah Gümüş ise Kaya’nın çözüm odaklı yönetim anlayışının bölgedeki birçok sorunu hızlıca çözdüğünü ifade etti.
Bundan sonra ne olacak
Kaymakam Kaya, veda konuşmasında Vezirköprü’nün kendisi için özel bir yer edindiğini belirtti. Görev süresini tamamlayan Kaya, önümüzdeki günlerde Bitlis’in Ahlat ilçesindeki yeni görevine başlayacak. İlçe sakinleri ise boşalan koltuğa kimin geleceğini bekliyor.