Havadis | Şanlıurfa | Şanlıurfa’da yürekleri ağza getiren motosikletli yolculuk

Şanlıurfa’da yürekleri ağza getiren motosikletli yolculuk

Siverek’te bir motosikletli, hareket halindeki otomobilin emniyet kemerine tutunarak ilerledi.

Siverek’te bir motosikletli, hareket halindeki otomobilin emniyet kemerine tutunarak ilerledi.

Şanlıurfa’da yürekleri ağza getiren motosikletli yolculuk
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Siverek-Adıyaman kara yolunda seyir halinde olan bir otomobil ve motosiklet, görenleri şaşkına çeviren bir görüntüye imza attı. Trafiğin yoğun olduğu saatlerde, motosiklet sürücüsü otomobilin açık camından sarkan emniyet kemerine tutunarak kilometrelerce yol kat etti.

ÖLÜME DAVETİYE ÇIKARAN ANLAR

Motosiklet sürücüsü, hızla akan trafikte otomobilin penceresinden uzanan kemeri bırakmadan yoluna devam etti. Çevredeki sürücüler tarafından cep telefonuyla kaydedilen görüntülerde, motosikletin otomobilin arkasında tehlikeli şekilde savrulduğu net bir şekilde görülüyor. Sürücünün motosiklet arızası yüzünden mi yoksa başka bir sebeple mi bu yolu seçtiği ise belirsizliğini koruyor.

TRAFİĞİ RİSKE ATAN DAVRANIŞ

Bu akılalmaz hareket sadece sürücünün kendi hayatını değil, yoldaki diğer insanların can güvenliğini de hiçe saydı. Otoyoldaki diğer sürücülerin tepkisini çeken bu görüntüler, sosyal medyada da kısa sürede yayıldı. Benzer durumların trafikte yaşanması, kazalara davetiye çıkarırken yetkililerin bu tarz tehlikeli sürüşlere karşı nasıl bir adım atacağı merak konusu oldu.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız