Siirt, bu hafta sonu alışılmışın ötesinde bir spor etkinliğine ev sahipliği yapıyor. Türkiye genelinden gelen 77 takım ve yüzlerce sporcu, madalya hedefiyle bir araya geldi.
PEDALLAR ŞAMPİYONLUK İÇİN DÖNÜYOR
Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası bugün Siirt’te start aldı. Vali Kemal Kızılkaya’nın verdiği ilk startla birlikte 242 sporcu parkura çıktı. 28 Haziran’a kadar sürecek etkinlikte bisikletçiler farklı kategorilerde birincilik için mücadele edecek.
ŞEHRİN SPOR TURİZMİNE KATKISI
Vali Kızılkaya, bu organizasyonun Siirt’in tanıtımı ve gençlerin spora teşvik edilmesi açısından büyük önem taşıdığını vurguladı. Şampiyona, sadece bir yarış değil, aynı zamanda şehrin spor altyapısını göstermesi açısından da bir fırsat sunuyor. Organizasyonun sonunda dereceye giren sporcular Türkiye şampiyonu unvanını alacak.