Sinop heyeti, ilçenin spor altyapısını güçlendirecek proje için Ankara’da Spor Toto Teşkilat Başkanlığı’nın kapısını çaldı. Yapılan görüşmelerin ardından yüzme havuzunun yapımına dair iş birliği protokolü imzalandı.
Yeni tesisin detayları
Sinop Valisi Mustafa Özarslan, AK Parti Sinop Milletvekili Dr. Nazım Maviş ve Gençlik ve Spor İl Müdürü Mehmet Kalyon, Spor Toto Teşkilat Başkanı Dr. Mehmet Ata Öztürk ile bir araya geldi. Heyet, ilçeye kazandırılacak modern tesis için gerekli imzaları attı. Havuz, sadece profesyonel sporcuları değil, ilçedeki çocukları ve gençleri de spora teşvik etmeyi hedefliyor.
Sırada ne var
Projenin hayata geçirilmesiyle birlikte Ayancık, her yaştan vatandaşın yılın her dönemi faydalanabileceği kapalı bir spor alanına kavuşacak. Yetkililer, Gençlik ve Spor Bakanlığı'nın desteğiyle sürecin hızla ilerleyeceğini belirtiyor. Şimdi gözler, inşaatın ne zaman başlayacağına çevrildi.