Havadis | Sinop | Türkeli nakliyecileri yeniden Beytullah Yılmaz dedi

Türkeli nakliyecileri yeniden Beytullah Yılmaz dedi

Sinop Türkeli’deki nakliyeciler sandık başına gitti. Beytullah Yılmaz güven tazeleyerek beşinci kez başkanlık koltuğuna oturdu.

Sinop Türkeli’deki nakliyeciler sandık başına gitti. Beytullah Yılmaz güven tazeleyerek beşinci kez başkanlık koltuğuna oturdu.

Türkeli nakliyecileri yeniden Beytullah Yılmaz dedi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Sinop Türkeli Nakliyeciler ve Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi üyeleri, yeni dönem yönetimini belirlemek için genel kurulda buluştu. Kooperatif binasında gerçekleşen toplantıda, geride kalan dönemin hesapları masaya yatırıldı.

Sandık başına giden üyelerin tamamı mevcut başkan Beytullah Yılmaz’a oy verdi. Böylece Yılmaz, beşinci kez üst üste başkan seçilerek görevine devam etti.

Güven tazeleme süreci

Genel kurulda öncelikle yönetim ve denetim kurulu raporları okundu. Kooperatifin gelir-gider hesapları ve bilançosu, üyelerin oy birliğiyle ibra edildi. Bu onay, kooperatifin mevcut mali yapısına üyelerin tam destek verdiğini gösteriyor.

Yeni yönetim kimlerden oluşuyor

Beşinci dönem başkanlığına seçilen Beytullah Yılmaz ile birlikte Bayram Yılmaz, Sezai Kaya, Salih Atılgan ve Hüseyin Çelik yeni yönetimde görev aldı. Yerel taşımacılık sektörünün nabzını tutan bu ekip, önümüzdeki dönemde kooperatifin faaliyetlerini yürütecek. Seçim sonuçlarının ardından gözler, nakliyecilerin önümüzdeki dönemde atacağı yeni adımlara çevrildi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız