Havadis | Şırnak | Cizreli Muhammed Kayseri’deki boks şampiyonasında çeyrek finale yükseldi

Cizreli Muhammed Kayseri’deki boks şampiyonasında çeyrek finale yükseldi

70 kiloda ringe çıkan Cizreli sporcu Muhammed Beytekin, rakiplerini yenerek son sekize kaldı.

70 kiloda ringe çıkan Cizreli sporcu Muhammed Beytekin, rakiplerini yenerek son sekize kaldı.

Cizreli Muhammed Kayseri’deki boks şampiyonasında çeyrek finale yükseldi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Kayseri, genç boksörlerin yeteneklerini sergilediği U15 Alt Minikler Türkiye Şampiyonası'na ev sahipliği yapıyor. Şırnak'ı temsilen turnuvaya katılan Muhammed Beytekin, ringdeki hızı ve güçlü yumruklarıyla turnuvanın dikkat çeken isimlerinden biri oldu.

RİNGDE FIRTINA GİBİ ESTİ

Muhammed Beytekin, 70 kilogram kategorisinde çıktığı müsabakalarda rakiplerine karşı üstün bir oyun kurdu. Teknik becerisi ve disiplinli duruşuyla rakiplerini tek tek dize getiren genç sporcu, puan farkıyla veya etkili vuruşlarıyla galibiyet serisi yakaladı. Aldığı bu sonuçlarla adını çeyrek finale yazdıran Beytekin, başarısını bir üst tura taşıdı.

CİZRE’YE ALTIN MADALYA SÖZÜ

Çeyrek finalde de galibiyet hedefleyen genç yetenek, turnuvayı zirvede tamamlamayı amaçlıyor. Memleketi Cizre’ye altın madalyayla dönmek isteyen Beytekin, hazırlıklarını bu doğrultuda sürdürüyor. Şimdi herkes, genç boksörün çeyrek finaldeki performansını ve madalya yolculuğunu merakla bekliyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız