Şırnak İl Sağlık Müdürlüğü bünyesinde hemşire olarak görev yapan Emine Öztoprak, kariyerine İstanbul’da devam edecek. Sağlık camiasındaki özverili çalışmalarıyla bilinen Öztoprak, yeni görev yerine gitmeden önce çalışma arkadaşlarıyla vedalaştı.
Veda töreninin detayları
Sağlık-Sen Şırnak Şube Başkanı Sabğatullah Anmal, yönetim kurulu üyeleriyle birlikte Öztoprak için bir uğurlama programı gerçekleştirdi. Başkan Anmal, Öztoprak’ın kurumdaki çözüm odaklı tavrının ve sendikal faaliyetlerdeki aktif duruşunun mesai arkadaşları için örnek olduğunu vurguladı. Emeği geçen hemşireye teşekkür plaketi veren Anmal, yeni görev yerinde başarı diledi.
Geriye kalan anılar
Törende oldukça duygusal anlar yaşayan Öztoprak, Şırnak’ta geçirdiği yılların kendisi için çok kıymetli olduğunu dile getirdi. Bölgede edindiği güçlü dostlukları unutmayacağını belirten Öztoprak, düzenlenen programdan duyduğu memnuniyeti paylaştı. Hatıra fotoğraflarının çekilmesinin ardından veda programı sona erdi.