Sivas Polis Meslek Yüksekokulu, 248 yeni polis adayını mezun etmenin gururunu yaşadı. Eğitimlerini başarıyla tamamlayan genç polisler, ailelerinin katıldığı törenle yemin ederek görevlerine resmen başladı.
BABASININ İZİNDE BİR GELECEK
Törenin en dikkat çeken ismi, babası Cemil Okur’u 6 Şubat depremlerinde kaybeden Şehriban Okur oldu. Hatay’da görev yaparken şehit olan babasının fotoğrafıyla törene katılan genç polis, babasının emaneti olan üniformayı gururla taşıyacağını söyledi. Ailede polislik geleneği ise sadece Şehriban ile sınırlı değil; kardeşi Yılmaz Okur da Samsun'da polislik eğitimi almaya devam ediyor.
YENİ GÖREVLERİNE UĞURLANDILAR
Sivas Valisi Yılmaz Şimşek, mezun olan polislerin devletin huzuru için kritik bir görev üstlendiğini vurguladı. Dönem birincisi Rümeysa Yıldız’ın yaş kütüğüne plaket çakmasıyla devam eden tören, ailelerin duygusal anlarına sahne oldu. Mezun olan 248 genç, Türkiye'nin dört bir yanındaki emniyet birimlerinde görev yapmak üzere Sivas'tan ayrılıyor.