Havadis | Sivas | Sivaslı genç atletler Kütahya’dan madalyalarla döndü

Sivaslı genç atletler Kütahya’dan madalyalarla döndü

Kütahya’daki U14 Türkiye Şampiyonası’nda Sivaslı sporcular büyük başarı yakaladı.

Kütahya’daki U14 Türkiye Şampiyonası’nda Sivaslı sporcular büyük başarı yakaladı.

Sivaslı genç atletler Kütahya’dan madalyalarla döndü
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Kütahya’da düzenlenen Aycan Önel U14 Türkiye Atletizm Şampiyonası, ülkenin dört bir yanından gelen genç yetenekleri buluşturdu. Sivas’ı temsil eden sporcularımız ise zorlu yarışlarda gösterdikleri performansla hem antrenörlerini hem de şehirlerini gururlandırdı.

Pistte ter döken yetenekler

Şampiyonada 2014-2015 doğumlu kızlar kategorisinde koşan Ecrin Özen, 1000 metrelik parkuru 3 dakika 18 saniyede tamamladı. Özen, bu derecesiyle Türkiye genelinde sekizinci sırada yer aldı. Çekiç atma branşında ise Battal Karabulut sahneye çıktı. Karabulut, rakiplerini geride bırakarak Türkiye ikincisi oldu ve gümüş madalyayı boynuna taktı.

Sırada ne var

Sivas Atletizm İl Temsilcisi Kemal Çağlayan, gençlerin elde ettiği bu derecelerin gelecek adına umut verici olduğunu söyledi. Sporcuların ve onları çalıştıran antrenörlerin emeklerini kutlayan Çağlayan, Sivas’ın atletizmdeki yükselişinin devam edeceğini belirtti. Bu sonuçlar, Sivas’taki genç sporcuların bir sonraki şampiyonalarda daha büyük hedeflere odaklanmasını sağlayacak.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız