Havadis | Sivas | Sivaslı genç atletler milli takım biletini kaptı

Sivaslı genç atletler milli takım biletini kaptı

Sivas Sporcu Eğitim Merkezi sporcuları, katıldıkları Türkiye Şampiyonası'nda kürsüye çıktı. Genç atletler, aldıkları derecelerle milli takıma seçildi.

Sivas Sporcu Eğitim Merkezi sporcuları, katıldıkları Türkiye Şampiyonası'nda kürsüye çıktı. Genç atletler, aldıkları derecelerle milli takıma seçildi.

Sivaslı genç atletler milli takım biletini kaptı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Sivas'taki genç sporcular, U20 Türkiye Şampiyonası Milli Takım Seçmeleri'nde rakiplerini geride bırakarak büyük bir başarıya imza attı. Eğitim merkezinde disiplinli bir çalışma yürüten atletler, şehrin adını uluslararası arenaya taşımaya hazırlanıyor.

Şampiyonada öne çıkan isimler

Muhammed Arda Kıratik, şampiyonaya damga vurdu. Kıratik, 1500 metrede Türkiye şampiyonu oldu. Başarısını 3000 metrede de tekrarlayan sporcu, milli takımdaki yerini sağlama aldı.

Podyumdaki diğer Sivaslılar

Kadınlar 5000 metrede yarışan Nisanur Taşçı, Türkiye ikincisi olarak milli formayı giymeye hak kazandı. Yüksek atlama branşında ise Emir Yılmaz Türkiye üçüncüsü oldu. Bu başarılar, genç sporcuların Avrupa hedefli kariyerlerinde önemli bir basamak anlamına geliyor. Sivas Atletizm İl Temsilcisi Kemal Çağlayan, sporcuları ve antrenörlerini tebrik etti.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız