Sivas’ın genç yetenekleri Anadolu Yıldızlar Ligi’nde (ANALİG) rakiplerini geride bırakmayı başardı. Kırşehir’de düzenlenen 1. etap müsabakalarında sahaya çıkan takım, sergilediği oyunla grup liderliğini kimseye kaptırmadı.
Sahadaki başarı
Sivas Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü bünyesinde hazırlanan futbolcular, Kırşehir’deki mücadelelerde üstün bir performans sergiledi. Rakiplerine karşı kurdukları baskıyı sonuçlandıran ekip, grubu lider bitirerek bir üst tura yükselme hakkı kazandı.
Sırada ne var
Bu galibiyetle birlikte Sivas temsilcisi, 4-6 Temmuz tarihlerinde Çankırı’da düzenlenecek 2. etap müsabakalarına katılmaya hak kazandı. Futbol İl Temsilcisi Doğan Özçelik, takımın başarısını kutlayarak oyunculara ve antrenörlere Çankırı'daki maçlar için başarı dileklerini iletti. Gençlerin Çankırı'daki performansı, turnuvanın kaderini belirleyecek.