Sivasspor, tarihinin en kritik dönemlerinden birini yaşıyor. 19 Mayıs'tan beri süren başkanlık arayışı, bugün düzenlenen üçüncü genel kurulda da sonuçsuz kaldı.
Yönetim krizi nasıl başladı
Kulüp, 19 Mayıs'taki genel kurulda başkan adayı çıkmayınca Divan Kurulu yönetimine geçti. Divan heyeti, 13 Haziran ve 22 Haziran tarihlerine iki ayrı kongre planladı. Sivas Ticaret ve Sanayi Odası’nda bugün toplanan delegeler, kulübü yönetecek yeni bir isimle karşılaşmadı. Aday çıkmaması üzerine genel kurul bir kez daha sonuçsuz kapandı.
Seni nasıl etkiler
Şehrin en büyük marka değeri olan Sivasspor’un yönetimsiz kalması, önümüzdeki sezon için planlanan transferlerin ve kulüp operasyonlarının durma noktasına gelmesi demek. Taraftarın merak ettiği "kayyum" ihtimaline karşı Divan Başkanı Ali Yavuz, böyle bir durumun yaşanmayacağını belirtti. Yarın Sivas Valisi Yılmaz Şimşek ve Belediye Başkanı Adem Uzun ile bir araya gelecek olan divan heyeti, kulübün yeni yönetimini belirlemek için son bir yol haritası çizecek.
Bundan sonra ne olacak
Vali ve belediye başkanının dahil olacağı bu görüşmeler, Sivasspor’un yeni başkanını belirleyecek gibi görünüyor. Sivaslılar, kulübün yönetim belirsizliğinden ne zaman kurtulacağını bekliyor.