Havadis | Sivas | Sivasspor yönetim kriziyle baş başa kaldı

Sivasspor yönetim kriziyle baş başa kaldı

Sivasspor’un yapılan genel kurulunda başkan adayı çıkmadı. Kulüp yönetimi için gözler şimdi Sivas Valisi ile yapılacak görüşmeye çevrildi.

Sivasspor’un yapılan genel kurulunda başkan adayı çıkmadı. Kulüp yönetimi için gözler şimdi Sivas Valisi ile yapılacak görüşmeye çevrildi.

Sivasspor yönetim kriziyle baş başa kaldı
KAYNAK: Demirören Haber Ajansı

Sivasspor taraftarı kulübün geleceğini merakla bekliyor. Bugün Sivas Ticaret ve Sanayi Odası’nda düzenlenen genel kurulda, başkanlık koltuğu için herhangi bir isim adaylığını koymadı. Vali Yılmaz Şimşek ve Belediye Başkanı Adem Uzun’un da katıldığı toplantı, belirsizlikle sona erdi.

Sivasspor yönetim kriziyle baş başa kaldı

Aday çıkmaması ne anlama geliyor

Divan Başkanı Ali Yavuz, uzun süredir yeni bir yönetim kurmak için iş dünyasıyla görüştüklerini ancak sonuç alamadıklarını belirtti. Bu durum kulübün idari anlamda boşluğa düşmesine neden oluyor. Profesyonel bir lig ekibi için yönetimsel kararsızlık, transfer döneminden tesis yönetimine kadar her süreci sekteye uğratabilir.

Sivasspor yönetim kriziyle baş başa kaldı

Bundan sonra ne olacak

Kulüp yönetimi, sorunu çözmek için yarın Sivas Valisi Yılmaz Şimşek ile masaya oturacak. Divan heyeti, yapılacak görüşmenin ardından net bir yol haritası belirleyeceklerini söylüyor. Taraftarlar şimdi "kulübü kim yönetecek?" sorusuna yanıt arıyor.

Sivasspor yönetim kriziyle baş başa kaldı

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız