Sivasspor taraftarı kulübün geleceğini merakla bekliyor. Bugün Sivas Ticaret ve Sanayi Odası’nda düzenlenen genel kurulda, başkanlık koltuğu için herhangi bir isim adaylığını koymadı. Vali Yılmaz Şimşek ve Belediye Başkanı Adem Uzun’un da katıldığı toplantı, belirsizlikle sona erdi.

Aday çıkmaması ne anlama geliyor
Divan Başkanı Ali Yavuz, uzun süredir yeni bir yönetim kurmak için iş dünyasıyla görüştüklerini ancak sonuç alamadıklarını belirtti. Bu durum kulübün idari anlamda boşluğa düşmesine neden oluyor. Profesyonel bir lig ekibi için yönetimsel kararsızlık, transfer döneminden tesis yönetimine kadar her süreci sekteye uğratabilir.

Bundan sonra ne olacak
Kulüp yönetimi, sorunu çözmek için yarın Sivas Valisi Yılmaz Şimşek ile masaya oturacak. Divan heyeti, yapılacak görüşmenin ardından net bir yol haritası belirleyeceklerini söylüyor. Taraftarlar şimdi "kulübü kim yönetecek?" sorusuna yanıt arıyor.
