Sivasspor camiası bugün kritik bir genel kurul toplantısı için Sivas Ticaret ve Sanayi Odası’nda bir araya geldi. Şehrin önde gelen isimlerinin de katıldığı toplantıda, kulübün önünü açacak yeni bir yönetim belirlenmesi bekleniyordu. Ancak kongre salonunda beklenen adaylık başvurusu yine gerçekleşmedi.

Neden aday çıkmıyor
Kulüp yönetimi, kongre öncesinde birçok iş insanıyla temas kurdu ve yoğun bir mesai harcadı. Görüşmelerden somut bir sonuç alınamayınca, Sivasspor ikinci kez başkan seçemeden kongreyi noktaladı. Divan heyeti, kulübün sahipsiz olmadığını vurgulayarak çözüm arayışının sürdüğünü belirtti.

Bundan sonra ne olacak
Delegeler ve taraftarlar şimdi Sivas Valisi Yılmaz Şimşek ile yapılacak yarınki görüşmeye odaklandı. Kulüp yönetimi, valilikle yapılacak değerlendirme sonrası yeni bir yol haritası belirleyecek. Kısa süre içerisinde bir yönetimin oluşturulması bekleniyor ancak belirsizlik şimdilik devam ediyor.
