Havadis | Sivas | Sivasspor yönetim kriziyle baş başa kaldı

Sivasspor yönetim kriziyle baş başa kaldı

Sivasspor’un genel kurulunda ikinci kez başkan adayı çıkmadı. Kulübün geleceği için gözler valilikten çıkacak karara çevrildi.

Sivasspor’un genel kurulunda ikinci kez başkan adayı çıkmadı. Kulübün geleceği için gözler valilikten çıkacak karara çevrildi.

Sivasspor yönetim kriziyle baş başa kaldı
KAYNAK: Demirören Haber Ajansı

Sivasspor camiası bugün kritik bir genel kurul toplantısı için Sivas Ticaret ve Sanayi Odası’nda bir araya geldi. Şehrin önde gelen isimlerinin de katıldığı toplantıda, kulübün önünü açacak yeni bir yönetim belirlenmesi bekleniyordu. Ancak kongre salonunda beklenen adaylık başvurusu yine gerçekleşmedi.

Sivasspor yönetim kriziyle baş başa kaldı

Neden aday çıkmıyor

Kulüp yönetimi, kongre öncesinde birçok iş insanıyla temas kurdu ve yoğun bir mesai harcadı. Görüşmelerden somut bir sonuç alınamayınca, Sivasspor ikinci kez başkan seçemeden kongreyi noktaladı. Divan heyeti, kulübün sahipsiz olmadığını vurgulayarak çözüm arayışının sürdüğünü belirtti.

Sivasspor yönetim kriziyle baş başa kaldı

Bundan sonra ne olacak

Delegeler ve taraftarlar şimdi Sivas Valisi Yılmaz Şimşek ile yapılacak yarınki görüşmeye odaklandı. Kulüp yönetimi, valilikle yapılacak değerlendirme sonrası yeni bir yol haritası belirleyecek. Kısa süre içerisinde bir yönetimin oluşturulması bekleniyor ancak belirsizlik şimdilik devam ediyor.

Sivasspor yönetim kriziyle baş başa kaldı

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız