Havadis | Sivas | Sivasspor yönetimsiz kaldı kongre kararı çıktı

Sivasspor yönetimsiz kaldı kongre kararı çıktı

Sivasspor’da üst üste yapılan iki genel kurulda da aday çıkmadı. Kulüp, yeni yönetimini belirlemek için 8 Temmuz’da tekrar sandığa gidecek.

Sivasspor’da üst üste yapılan iki genel kurulda da aday çıkmadı. Kulüp, yeni yönetimini belirlemek için 8 Temmuz’da tekrar sandığa gidecek.

Sivasspor yönetimsiz kaldı kongre kararı çıktı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Sivasspor Kulübü, mevcut başkan ve yönetim belirsizliğini çözmek için yeni bir adım atıyor. Geçtiğimiz aylarda planlanan genel kurullarda aday çıkmaması kulübü zor bir sürece soktu. Yönetim kurulu, tıkanıklığı aşmak adına tekrar kongre kararı aldı.

Neden aday çıkmıyor

Mayıs ve Haziran aylarındaki toplantılarda yönetim ve denetim kurullarına kimse talip olmadı. Aday çıkmayınca seçimler yapılamadı ve kulüp mevcut yönetimle yoluna devam etmek zorunda kaldı. Bu durum, kırmızı-beyazlı camiada belirsizliği artırdı.

Peki şimdi ne olacak

Yönetim kurulu, 8 Temmuz’da Sivas Ticaret ve Sanayi Odası’nda yeni bir genel kurul yapacak. Eğer bu toplantıda da yeterli katılım sağlanamazsa seçim 15 Temmuz’a ertelenecek. Taraftarlar ve üyeler, kulübün geleceği adına bu toplantıdan bir sonuç çıkmasını bekliyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız