Sivasspor Kulübü, mevcut başkan ve yönetim belirsizliğini çözmek için yeni bir adım atıyor. Geçtiğimiz aylarda planlanan genel kurullarda aday çıkmaması kulübü zor bir sürece soktu. Yönetim kurulu, tıkanıklığı aşmak adına tekrar kongre kararı aldı.
Neden aday çıkmıyor
Mayıs ve Haziran aylarındaki toplantılarda yönetim ve denetim kurullarına kimse talip olmadı. Aday çıkmayınca seçimler yapılamadı ve kulüp mevcut yönetimle yoluna devam etmek zorunda kaldı. Bu durum, kırmızı-beyazlı camiada belirsizliği artırdı.
Peki şimdi ne olacak
Yönetim kurulu, 8 Temmuz’da Sivas Ticaret ve Sanayi Odası’nda yeni bir genel kurul yapacak. Eğer bu toplantıda da yeterli katılım sağlanamazsa seçim 15 Temmuz’a ertelenecek. Taraftarlar ve üyeler, kulübün geleceği adına bu toplantıdan bir sonuç çıkmasını bekliyor.