Havadis | Siyaset | Ahmet Aras Muğla'nın vizyonunu dünya belediyeleriyle paylaşıyor

Ahmet Aras Muğla'nın vizyonunu dünya belediyeleriyle paylaşıyor

Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Fas'taki UCLG-MEWA Genel Kurulu'na katıldı.

Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Fas'taki UCLG-MEWA Genel Kurulu'na katıldı.

Ahmet Aras Muğla'nın vizyonunu dünya belediyeleriyle paylaşıyor
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, dünya genelindeki yerel yönetimlerin buluşma noktası olan Fas'ın Tanca kentinde temaslarda bulunuyor. Aras, bölgesel kalkınma ve turizm stratejilerini küresel ölçekte masaya yatırdı.

Yerel yönetimlerin geleceği masada

Genel kurulda iklim dirençliliği, yerel finansman ve kentlerin yönetim süreçlerindeki ağırlığı gibi kritik konular konuşuldu. Başkan Aras, UCLG-MEWA Kültür ve Turizm Komitesi Başkanı sıfatıyla söz aldı. Turizmi sadece gelir kapısı olarak değil, kültürel mirası koruyan bir kalkınma aracı olarak gördüğünü vurguladı. Muğla'nın turizm potansiyelini uluslararası standartlarda güçlendirmek için bu tür ağlarda aktif yer almanın önemine değindi.

Dünya kenti hedefi için iş birlikleri

Aras sadece oturumlarda konuşmakla kalmadı; Barselona, Utrecht ve Tanca gibi dünya kentlerinin belediye başkanlarıyla birebir görüştü. Bu görüşmelerde amaç, tecrübe paylaşımı ile Muğla'ya yeni projeler kazandırmak. Peki bu senin için ne anlama geliyor? Şehrindeki turizm ve altyapı projelerinde, dünyadaki başarılı örneklerin uygulanması hedefleniyor. Önümüzdeki günlerde bu temasların Muğla'daki yerel politikalara nasıl yansıyacağını hep birlikte göreceğiz.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız