Havadis | Siyaset | Bakanlar acil durumlar için masaya oturdu

Bakanlar acil durumlar için masaya oturdu

İçişleri ve Sağlık Bakanları ortak çalışma gündemiyle bir araya geldi. Görüşmede 112 Acil sisteminin geliştirilmesi ve bağımlılıkla mücadele konuşuldu.

İçişleri ve Sağlık Bakanları ortak çalışma gündemiyle bir araya geldi. Görüşmede 112 Acil sisteminin geliştirilmesi ve bağımlılıkla mücadele konuşuldu.

Bakanlar acil durumlar için masaya oturdu
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi ve Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Ankara'da kritik bir iş birliği toplantısı gerçekleştirdi. İki bakanlık arasındaki koordinasyonu artırmak amacıyla bir araya gelen heyetler, vatandaşa ulaşan hizmetlerin hızını artırmayı hedefliyor.

Ortak çalışma alanları belirlendi

Bakanlar, acil durum müdahale kapasitesini güçlendirmek için atılacak adımları ele aldı. Özellikle HAYAT 112 Acil Mobil Uygulaması üzerinden gelen ihbarların daha hızlı karşılanması masadaki ana başlıklardan biriydi. Ayrıca toplum sağlığını doğrudan etkileyen bağımlılıkla mücadele süreçlerinde kurumlar arası eş güdümün artırılması kararlaştırıldı.

Sistem nasıl işleyecek

Bu iş birliği, acil durumlarda devletin yardım elinin vatandaşa daha kısa sürede ulaşmasını sağlamayı amaçlıyor. Bakan Çiftçi, kurumlar arasındaki uyumun hizmet kalitesini artıracağını vurguladı. Önümüzdeki dönemde, afet yönetimi ve sağlık hizmetlerine erişim konularında yeni ortak projelerin hayata geçmesi bekleniyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız