İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi ve Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Ankara'da kritik bir iş birliği toplantısı gerçekleştirdi. İki bakanlık arasındaki koordinasyonu artırmak amacıyla bir araya gelen heyetler, vatandaşa ulaşan hizmetlerin hızını artırmayı hedefliyor.
Ortak çalışma alanları belirlendi
Bakanlar, acil durum müdahale kapasitesini güçlendirmek için atılacak adımları ele aldı. Özellikle HAYAT 112 Acil Mobil Uygulaması üzerinden gelen ihbarların daha hızlı karşılanması masadaki ana başlıklardan biriydi. Ayrıca toplum sağlığını doğrudan etkileyen bağımlılıkla mücadele süreçlerinde kurumlar arası eş güdümün artırılması kararlaştırıldı.
Sistem nasıl işleyecek
Bu iş birliği, acil durumlarda devletin yardım elinin vatandaşa daha kısa sürede ulaşmasını sağlamayı amaçlıyor. Bakan Çiftçi, kurumlar arasındaki uyumun hizmet kalitesini artıracağını vurguladı. Önümüzdeki dönemde, afet yönetimi ve sağlık hizmetlerine erişim konularında yeni ortak projelerin hayata geçmesi bekleniyor.