Havadis | Siyaset | Bilecik teşkilatı Ankara’da bakanlarla masaya oturdu

Bilecik teşkilatı Ankara’da bakanlarla masaya oturdu

AK Parti Bilecik İl Başkanı Serkan Yıldırım, Ankara’da beş bakanla görüştü. Görüşmelerde şehrin devam eden yatırımları ve projeleri ele alındı.

AK Parti Bilecik İl Başkanı Serkan Yıldırım, Ankara’da beş bakanla görüştü. Görüşmelerde şehrin devam eden yatırımları ve projeleri ele alındı.

Bilecik teşkilatı Ankara’da bakanlarla masaya oturdu
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

AK Parti Bilecik İl Başkanı Serkan Yıldırım, 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı için gittiği Ankara’da yoğun bir mesai harcadı. Yıldırım, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın başkanlığındaki toplantı öncesinde hükümetin önemli isimleriyle bir araya gelerek Bilecik’in gündemindeki konuları masaya yatırdı.

Kimlerle görüşüldü

Yıldırım, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum ve İçişleri Bakan Yardımcısı Mustafa Çiftci ile görüştü. Bu temaslar, Bilecik’te yürütülen projelerin hızlandırılması ve yeni dönem hedeflerinin belirlenmesi açısından kritik önem taşıyor.

Bilecik için ne değişecek

Bakanlıklar düzeyinde yapılan bu görüşmeler, yerel projelerin takibi için doğrudan bir iletişim kanalı açıyor. Özellikle altyapı ve sosyal hizmetler konusunda Ankara'dan beklenen desteklerin hız kazanması, şehrin önümüzdeki dönemdeki yatırım ajandasını şekillendirecek. Yıldırım, bakanların ilgisinden memnun kaldığını belirtirken, görüşmelerin Bilecik’in kalkınma hedeflerine katkı sağlaması bekleniyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız