Havadis | Siyaset | Birecik Belediye Başkanı Begit sahaya indi ve talepleri dinledi

Birecik Belediye Başkanı Begit sahaya indi ve talepleri dinledi

Birecik Belediye Başkanı Mehmet Begit, düzenlediği toplantıda vatandaşlarla yüz yüze görüştü. Mahallelerin sorunlarını yerinde dinleyerek çözüm sözü verdi.

Birecik Belediye Başkanı Mehmet Begit, düzenlediği toplantıda vatandaşlarla yüz yüze görüştü. Mahallelerin sorunlarını yerinde dinleyerek çözüm sözü verdi.

Birecik Belediye Başkanı Begit sahaya indi ve talepleri dinledi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Şanlıurfa’nın Birecik ilçesinde Belediye Başkanı Mehmet Begit, "Halk soruyor, başkan cevaplıyor" etkinliğiyle vatandaşın karşısına geçti. Muhtarlar, kanaat önderleri ve mahalle sakinleri bir araya gelerek ilçedeki eksikleri doğrudan başkana iletti.

Doğrudan iletişim kanalı

Vatandaşlar, hizmet beklentilerini ve mahallelerinin çözüm bekleyen sorunlarını Begit’e iletme şansı buldu. Toplantı, yerel yönetim ile halk arasındaki mesafeyi kapatmayı hedefliyor. Başkan Begit, özellikle kırsal mahallelerin ihtiyaçlarına dikkat çekti.

Hizmette eşitlik vurgusu

Begit, tüm mahallelere eşit hizmet götürme konusunda kararlı olduğunu vurguladı. Görev süresi boyunca hiçbir bölgeyi ayırt etmeyeceğini belirten başkan, öncelikli hizmetlerin planlamasını da bu taleplere göre yapacak. Toplantı, vatandaşların önerilerinin not alınmasıyla sona erdi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız