Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Ankara’da düzenlenen Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’na katıldı. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın liderliğinde gerçekleşen bu buluşmada, yerel yönetimlerin önümüzdeki dönem izleyeceği stratejiler masaya yatırıldı.
Toplantıda neler konuşuldu
AK Parti Genel Merkezi’ndeki toplantıda teşkilat çalışmaları ve halka sunulan hizmetlerin verimliliği konuşuldu. Önümüzdeki süreçte atılacak adımlar ve vatandaşın ihtiyaçlarına yönelik yeni yol haritası belirlendi.
Hizmet planlarında
Çerçioğlu, toplantı sonrası yaptığı değerlendirmede hizmet vurgusunu öne çıkardı. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın rehberliğinde Aydın’a daha fazla yatırım ve hizmet getirmek için vites artıracaklarını belirtti. Bu ziyaret, yerel yönetimler ile merkezi idare arasındaki koordinasyonun önümüzdeki aylarda daha yoğun süreceğini gösteriyor.