Havadis | Siyaset | Çerçioğlu Ankara temaslarından hizmet mesajıyla döndü

Çerçioğlu Ankara temaslarından hizmet mesajıyla döndü

Aydın Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, AK Parti toplantısı sonrası yeni döneme dair kararlılık mesajı verdi.

Aydın Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, AK Parti toplantısı sonrası yeni döneme dair kararlılık mesajı verdi.

Çerçioğlu Ankara temaslarından hizmet mesajıyla döndü
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Ankara’da düzenlenen Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’na katıldı. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın liderliğinde gerçekleşen bu buluşmada, yerel yönetimlerin önümüzdeki dönem izleyeceği stratejiler masaya yatırıldı.

Toplantıda neler konuşuldu

AK Parti Genel Merkezi’ndeki toplantıda teşkilat çalışmaları ve halka sunulan hizmetlerin verimliliği konuşuldu. Önümüzdeki süreçte atılacak adımlar ve vatandaşın ihtiyaçlarına yönelik yeni yol haritası belirlendi.

Hizmet planlarında

Çerçioğlu, toplantı sonrası yaptığı değerlendirmede hizmet vurgusunu öne çıkardı. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın rehberliğinde Aydın’a daha fazla yatırım ve hizmet getirmek için vites artıracaklarını belirtti. Bu ziyaret, yerel yönetimler ile merkezi idare arasındaki koordinasyonun önümüzdeki aylarda daha yoğun süreceğini gösteriyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız