Belediyelerde yaşanan mali darboğazlar ve işçi ödemeleri uzun süredir ülke gündemindeki yerini koruyor. Çukurova Belediyesi, geçmiş dönemden kalan borçları eritmek adına önemli bir adım attı ve personeline toplu ödeme yaptı.
Hesaplara yatan miktar
Belediye Başkanı Emrah Kozay’ın talimatıyla başlatılan çalışma kapsamında, her işçinin banka hesabına 75 bin TL tutarında ödeme geçti. Bu hamle, işçilerin geçmişe dönük alacaklarının büyük bir kısmını kapatmayı hedefliyor.
Sırada ne var
Yönetim, sadece bugünkü ödemeyle sınırlı kalmayacağını belirtiyor. Hazırlanan yeni ödeme planı sayesinde kalan alacaklar da önceden belirlenen bir takvim çerçevesinde işçilere ulaştırılacak. Belediye, mali disiplini bozmadan hem hizmet üretmeyi hem de çalışanların haklarını korumayı amaçlıyor.