Havadis | Siyaset | Denizli’de dört ilçeyi bağlayan yolda yenileme mesaisi başladı

Denizli’de dört ilçeyi bağlayan yolda yenileme mesaisi başladı

Denizli Büyükşehir Belediyesi, ulaşım ağını güçlendirmek için dört ilçeyi birbirine bağlayan kritik yolda asfalt ve genişletme çalışması başlattı.

Denizli Büyükşehir Belediyesi, ulaşım ağını güçlendirmek için dört ilçeyi birbirine bağlayan kritik yolda asfalt ve genişletme çalışması başlattı.

Denizli’de dört ilçeyi bağlayan yolda yenileme mesaisi başladı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Denizli Büyükşehir Belediyesi, kırsal bölgelerdeki ulaşım ağını daha modern hale getirmek için düğmeye bastı. Baklan, Çivril, Bekilli ve Uşak’ın Karahallı ilçelerini birbirine bağlayan Gömce-İmrallı güzergahında iş makineleri sahaya indi. Ekipler, toplam 7 kilometrelik yolu 8 metre genişliğine çıkararak bölge ulaşımını standartlara uygun hale getirmeyi hedefliyor.

Ulaşım daha güvenli hale gelecek

Çalışmalar sadece yol genişletmeyle sınırlı kalmıyor. Ekipler, yol üzerindeki su geçişlerini düzenlemek için 9 farklı noktaya özel büz yerleştirme işlemi yapıyor. Bu sayede yağışlı havalarda yaşanan su birikintisi veya yol bozulması gibi sorunların önüne geçilmesi amaçlanıyor. Proje tamamlandığında kırsal mahalleler arasındaki ulaşım hem hızlanacak hem de daha güvenli hale gelecek.

Tarım lojistiği hız kazanacak

Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, bu yolun stratejik bir bağlantı noktası olduğunu vurguluyor. Özellikle üreticilerin ürünlerini pazarlara ulaştırma sürecinde yaşadığı zaman kaybının bu yatırımla azalması bekleniyor. Başkan Çavuşoğlu, şehrin her noktasına eşit hizmet götürme hedefiyle yatırımların süreceğini ifade ediyor. Peki, bu düzenleme bölgedeki trafik yükünü ne kadar hafifletecek, önümüzdeki günlerde göreceğiz.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız