Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü, "Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor" buluşmaları kapsamında Mergiç Mahallesi sakinleriyle bir araya geldi. Belediye bürokratlarıyla birlikte mahalledeki talepleri dinleyen Özlü, sadece seçim zamanı değil, her fırsatta sahada olduklarını belirtti.
Siyasetin rutin dışına çıkan bir yaklaşımla, seçim dönemi olmamasına rağmen mahalle ziyaretlerini sürdürdüklerini belirten Özlü, halkın karşısına çıkmanın ve sorularıyla yüzleşmenin sorumluluk gerektirdiğini ifade etti.
Kalıcı yatırımlara odaklanıyor
Düzce’nin geleceğini kurtaracak altyapı çalışmalarına ağırlık verdiklerini dile getiren Özlü, özellikle içme suyu şebekesinin yenilenmesine dikkat çekti. Toprağın altına 45 milyon Euro yatırım yaptıklarını belirten belediye başkanı, daha kolay görünen işler yerine uzun vadeli çözümleri tercih ettiklerini söyledi.
Hizmette devamlılık esas
Altyapısı tamamlanan mahallelerin asfalt çalışmalarına öncelik verileceğini belirten Özlü, 100 projeden 40 tanesini tamamladıklarını ve kalan 60 projeyi de üç yıl içinde bitirmeyi planladıklarını açıkladı. AK Parti Düzce İl Başkanı Hasan Şengüloğlu ise yerel yönetim ve bakanlıklar arasındaki uyumlu çalışma sayesinde Düzce’nin ihtiyaçlarının Ankara’da hızla çözüldüğünü dile getirdi.