Havadis | Siyaset | Erdoğan Sapanca kampını noktalayıp İstanbul’a döndü

Erdoğan Sapanca kampını noktalayıp İstanbul’a döndü

AK Parti'nin Sapanca'daki 33. istişare kampı sona erdi. Cumhurbaşkanı Erdoğan kapanış konuşmasının ardından İstanbul'a hareket etti.

AK Parti'nin Sapanca'daki 33. istişare kampı sona erdi. Cumhurbaşkanı Erdoğan kapanış konuşmasının ardından İstanbul'a hareket etti.

Erdoğan Sapanca kampını noktalayıp İstanbul’a döndü
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

AK Parti, 25 yıllık iktidar tecrübesini masaya yatırdığı 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nı Sakarya Sapanca’da tamamladı. Teşkilatın önümüzdeki dönem yol haritasının çizildiği kamp, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın mesajlarıyla son buldu.

Kampta neler konuşuldu

"Çeyrek Asırlık Destan AK Parti" temasıyla düzenlenen toplantıda Erdoğan, partinin geleceğine dair stratejik değerlendirmeler yaptı. Kapanışın ardından sahneye çıkan Dışişleri Bakanı Hakan Fidan ve Ulaştırma Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, otel çıkışında bekleyen vatandaşlarla bir araya geldi. Bakanlar, vatandaşların taleplerini dinleyerek fotoğraf çektirdi.

Siyasette hareketlilik artıyor

Cumhurbaşkanı Erdoğan, temaslarını tamamlamasının ardından eşi Emine Erdoğan ile birlikte İstanbul'a doğru yola çıktı. Bu kamp, partinin saha çalışmalarını hızlandıracağı ve yeni dönem hazırlıklarını başlattığı bir dönüm noktası olarak görülüyor. Gözler şimdi Erdoğan’ın İstanbul’da yapacağı yeni değerlendirmelerde.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız