Haymana Belediye Başkanı Levent Koç, iki yılı aşkın süredir yürüttüğü görevinde CHP’den AK Parti’ye geçiş sürecini değerlendirdi. Şehre hizmet etmek için gecesini gündüzüne kattığını vurgulayan Koç, yaşanan ayrılığın arkasında derin bir birikmişlik olduğunu söyledi.
KOPUŞUN NEDENLERİ AÇIKLANACAK
Koç, Mansur Yavaş ile yaşadığı iletişimsizliğe dikkat çekti. Altı aydır Yavaş’a ulaşamadığını belirten başkan, ilçe başkanının ve meclis üyelerinin makama girebildiğini ancak kendisinin dışlandığını ifade etti. Yaşananları "kırmadan dökmeden" anlatacağını belirten Koç, hemşehrilerinin tüm süreci madde madde öğrendiğinde durumu anlayacağını savundu.
HİZMET SÖZÜ DEVAM EDİYOR
Siyasetteki değişimine rağmen vaatlerinin yüzde 89,6’sını gerçekleştirdiğini hatırlatan Koç, hedeflerinden sapmadığını söyledi. Ankara’nın dış ilçelerindeki dinamikleri kullanarak vatandaşın hafta sonu arayışlarına çözüm üretmek istediğini belirtti. Haymana’nın hak ettiği noktaya gelmesi için yeni projelerle yoluna devam edeceğini vurgulayan başkan, eleştirilere ise "şahitlik edin" diyerek cevap verdi.