Havadis | Siyaset | Iğdır’da muharrem ayı mesajı

Iğdır’da muharrem ayı mesajı

Vali M. Fırat Taşolar, Iğdır’da düzenlenen muharrem ayı programlarında vatandaşlarla buluştu. Birlik ve beraberlik vurgusu yaptı.

Vali M. Fırat Taşolar, Iğdır’da düzenlenen muharrem ayı programlarında vatandaşlarla buluştu. Birlik ve beraberlik vurgusu yaptı.

Iğdır’da muharrem ayı mesajı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Iğdır Valisi M. Fırat Taşolar, muharrem ayı etkinlikleri kapsamında şehir merkezindeki anma programlarına katıldı. Vatandaşlarla bir araya gelen Taşolar, bu ayın toplum üzerindeki birleştirici gücüne dikkat çekti.

Birlik ve beraberlik vurgusu

Vali Taşolar, Kerbela’da yaşanan acının bugün hala tazeliğini koruduğunu söyledi. Muharrem ayının manevi dayanışma açısından kritik bir dönem olduğunu hatırlattı. Vatandaşların tuttuğu matemin ve ettiği duaların kabul olmasını diledi.

Halkla buluşma gerçekleşti

Resmi temasların ötesinde Vali Taşolar, alandaki vatandaşlarla uzun süre sohbet etti. Toplumsal kardeşlik duygularının bu tür günlerde daha da pekiştiğini belirtti. Etkinlikler, birlik mesajlarıyla sona erdi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız