Havadis | Siyaset | Kâhta belediyesi parklardaki sosyal tesisleri kendi işletecek

Kâhta belediyesi parklardaki sosyal tesisleri kendi işletecek

Kâhta Belediye Başkanı Mehmet Can Hallaç, parklardaki tesisleri belediyenin yöneteceğini duyurdu. İlk işletme Necmettin Erbakan Parkı'nda açıldı.

Kâhta Belediye Başkanı Mehmet Can Hallaç, parklardaki tesisleri belediyenin yöneteceğini duyurdu. İlk işletme Necmettin Erbakan Parkı'nda açıldı.

Kâhta belediyesi parklardaki sosyal tesisleri kendi işletecek
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Kâhta Belediye Başkanı Mehmet Can Hallaç, seçim döneminde seçmenine verdiği sözleri tutmak için harekete geçti. Belediye, ilçedeki parkların içerisinde yer alan sosyal tesisleri özel işletmelerden alarak doğrudan kendi bünyesine dahil etmeye başladı. Bu hamleyle, vatandaşların uygun fiyatlarla ve güvenli ortamlarda vakit geçirmesi hedefleniyor.

Belediyenin işleteceği ilk tesis belli oldu

Necmettin Erbakan Parkı Sosyal Tesisi, belediye yönetimiyle kapılarını ziyaretçilere açtı. Başkan Hallaç, bu tesisin ailelerin huzurla oturabileceği, çocukların güvenle oynayabileceği bir alan haline getirildiğini belirtti. Belediye, tesislerin işletmesini üstlenerek hizmet kalitesini artırmayı ve vatandaşın cebini korumayı amaçlıyor.

Sırada başka hangi projeler var

Başkan Hallaç, sosyal belediyecilik anlayışıyla ilçeye değer katacak yeni projeleri hayata geçirmeye devam edeceklerini vurguladı. Kâhta genelindeki diğer parklarda da benzer bir dönüşümün yaşanıp yaşanmayacağı ise merak konusu. Belediye yönetimi, önümüzdeki günlerde yaşam kalitesini artıracak yeni hizmet adımları atacağını işaret ediyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız