Sivrihisar’daki siyasi hareketlilik, MHP’nin ilçe teşkilatını yeni bir merkeze taşımasıyla devam ediyor. Yerel siyasetteki temsil gücünü artırmayı hedefleyen parti, bu yeni binayla birlikte saha çalışmalarına ağırlık vermeyi planlıyor.
Saha çalışmalarına hız verilecek
MHP Eskişehir İl Başkanı Aydın Sezer, açılışta yaptığı konuşmada teşkilat içi uyuma dikkat çekti. "Güçlü Türkiye" hedefiyle dayanışma içinde çalışacaklarını belirten Sezer, yerel seçimler öncesi motivasyonu yüksek tuttu. MHP Sivrihisar İlçe Başkanı Murat Işık ise kapı kapı dolaşarak vatandaşla teması artıracaklarını söyledi. Işık, "Sıkmadık el, çalmadık kapı bırakmayacağız" diyerek önümüzdeki dönemdeki stratejilerini özetledi.
Siyasi isimler bir araya geldi
Kurdele kesimiyle resmiyete kavuşan binanın açılış törenine sadece MHP'liler değil, AK Parti Sivrihisar İlçe Başkanı Hüseyin İlhan ve Sivrihisar Belediye Başkanı Habil Dökmeci de katıldı. Yerel siyasetteki ittifak ruhunun yansıtıldığı program, dua ve Kur’an-ı Kerim tilavetiyle başladı. Teşkilat üyeleri, yeni binada vatandaşları ağırlayarak çalışmalarını sürdürecek.