Niğde’nin en yoğun arterlerinden biri olan Bor yolu, yaya trafiğini rahatlatacak bir yatırıma hazırlanıyor. Belediye, uzun süredir gündemde olan yaya geçişi sorununa çözüm getirmek için düğmeye bastı. 3 yeni üst geçidin proje aşamaları bitti, sıra inşaat sürecine geldi.
Yeni geçitler
Bor yolu üzerindeki araç ve insan trafiği, özellikle yoğun saatlerde ciddi risk oluşturuyor. Belediye yönetimi, bu bölgeye yapılacak üç yeni yapıyla kazaların önüne geçmeyi planlıyor. Sadece yeni geçitler yapılmakla kalmayacak; mevcut bir üst geçit de asansör eklenerek engelli ve yaşlı vatandaşların kullanımına uygun hale getirilecek.
Sırada neler var
Belediye Başkanı Emrah Özdemir, ihale sürecinin çok kısa süre içinde tamamlanacağını duyurdu. Çalışmaların bitmesiyle bölgedeki yaya güvenliğinin en üst seviyeye çıkması hedefleniyor. Şehrin ulaşım ağındaki bu yenilik, vatandaşların günlük hayatını kolaylaştırmayı amaçlıyor.