Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, siyasi kariyerinde yeni bir sayfa açıyor. 2021 yılında istifa edip ardından İYİ Parti’ye geçen Arı, yaklaşık üç yıl sonra eski yuvasına tekrar adım atıyor.
Eski partisine dönüş süreci
Rasim Arı, 31 Mart yerel seçimlerinde İYİ Parti adayı olarak büyük bir başarı gösterdi. Seçmenlerin yüzde 52’sinden fazlasının oyunu alarak yeniden belediye başkanı seçilen Arı, görevine bağımsız devam ediyordu. Yarın Ankara’da gerçekleşecek Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’nda ise resmi katılım gerçekleşecek.
Peki bu gelişme ne anlama geliyor
Arı’nın AK Parti’ye dönüşü, yerel yönetimlerdeki siyasi dengeleri yeniden şekillendiriyor. Bu hamle, hem Nevşehir’deki yerel yönetim dinamiklerini hem de genel siyasi atmosferi doğrudan etkiliyor. AK Parti, kendi kazandığı ancak kaybettiği bir belediyeyi tekrar bünyesine katarak yerel siyasette elini güçlendiriyor. Bundan sonraki süreçte, Arı’nın belediye hizmetlerinde AK Parti merkeziyle nasıl bir iş birliği yürüteceği merakla bekleniyor.