Havadis | Siyaset | Türkiye ve Pakistan enerji masasında buluştu

Türkiye ve Pakistan enerji masasında buluştu

Enerji Bakanı Bayraktar, Pakistanlı mevkidaşı Ali ile Ankara'da bir araya geldi. İki ülke enerji piyasalarını dönüştürecek iş birliği fırsatlarını konuştu.

Enerji Bakanı Bayraktar, Pakistanlı mevkidaşı Ali ile Ankara'da bir araya geldi. İki ülke enerji piyasalarını dönüştürecek iş birliği fırsatlarını konuştu.

Türkiye ve Pakistan enerji masasında buluştu
KAYNAK: Demirören Haber Ajansı

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Pakistan Özelleştirme Bakanı Muhammad Ali’yi Ankara’da ağırladı. İki bakan elektrik piyasalarındaki reformları ve tecrübe paylaşımını masaya yatırdı.

Türkiye ve Pakistan enerji masasında buluştu

Enerji piyasasında ortaklık adımı

Bakan Bayraktar, Türkiye’nin son 20 yılda enerji piyasasında yaptığı köklü dönüşümü Pakistanlı heyete anlattı. Pakistan, kendi elektrik piyasasında benzer reformlar yapmaya hazırlanıyor. Türkiye bu süreçte bir rehber görevi üstlenecek. İki ülke enerji alanındaki dostluk bağlarını ticari ortaklıklara dönüştürmeyi hedefliyor.

Türkiye ve Pakistan enerji masasında buluştu

Sırada İstanbul buluşması var

Bakanlıklar arası görüşmenin ardından yeni bir adım daha atılıyor. Önümüzdeki günlerde Pakistan heyeti İstanbul’a gelecek. Burada Türkiye’nin önde gelen enerji yatırımcılarıyla buluşacaklar. Taraflar enerji sektöründe somut ortaklıklar kurmak için masaya oturacak. Bu görüşmelerin enerji tedariki ve altyapı projeleri üzerinde yeni kapılar açması bekleniyor.

Türkiye ve Pakistan enerji masasında buluştu

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız