Sarı-lacivertli basketbol şubesinde yeni sezon yapılanması kapsamında köklü bir değişikliğe gidilerek dört oyuncunun sözleşmesi karşılıklı olarak feshedildi.
Fenerbahçe Beko, 2024-25 sezonu kadro planlaması doğrultusunda radikal bir karara imza attı. Kulüp kanallarından yapılan resmi duyuruya göre, sarı-lacivertli formayı terleten Arturs Zagars, Jilson Bango, Armando Bacot ve Brandon Boston Jr. ile yollar ayrıldı.
Kupalarla dolu bir dönem
Takımdan ayrılan isimlerden Arturs Zagars ve Jilson Bango, Fenerbahçe bünyesinde geçirdikleri süre boyunca önemli başarılara imza attı. İkili, EuroLeague sahnesindeki mücadelenin yanı sıra Türkiye Ligi, Türkiye Kupası ve Cumhurbaşkanlığı Kupası zaferlerinde pay sahibi oldu.
Yeni dönemin ardından veda
Daha yakın zamanda kadroya dahil edilen Armando Bacot ve Brandon Boston Jr. için de veda vakti geldi. Sarı-lacivertli ekipte görev aldıkları süre boyunca Türkiye Ligi şampiyonluğu başta olmak üzere yerel kupalarda kupa sevinci yaşayan oyuncular, kulübe veda ederek kariyerlerinde yeni bir sayfa açmaya hazırlanıyor.
Teşekkür mesajı yayınlandı
Fenerbahçe yönetimi, yolların ayrıldığı dört oyuncuya da kulübe sundukları katkılardan ötürü teşekkürlerini iletti. Yapılan açıklamada, sporcuların emeklerinin unutulmayacağı vurgulanırken, her birine profesyonel kariyerlerinin devamında başarı temennisinde bulunuldu. Sarı-lacivertli ekibin önümüzdeki günlerde transfer çalışmalarına hız vermesi bekleniyor.