Sarı-lacivertli kulübün yeni sezon hazırlıkları kapsamında Topuk Yaylası'nda gerçekleştirdiği kampa katılmayan Brezilyalı yıldız, kulüp yetkililerinin telefonlarına da yanıt vermeyince yönetim düğmeye bastı.
Fenerbahçe’de yeni sezon planlaması sürerken, savunmanın tecrübeli ismi Diego Carlos’un takımdan izinsiz bir şekilde kampa katılmaması büyük bir krizi beraberinde getirdi. Kulüp yetkililerinin kendisine ulaşma çabaları sonuçsuz kalırken, oyuncunun sessizliğini koruması yönetimin sabrını taşırdı.
Yaptırım kararı alındı
A Spor kaynaklı bilgilere göre, 2028 yılına kadar sözleşmesi bulunan ve teknik heyetin yeni sezon kadro planlamasında yer verdiği 33 yaşındaki futbolcu için cezai süreç başlatılıyor. Yönetim, disiplinsiz tavırları nedeniyle Brezilyalı oyuncuya ağır bir yaptırım uygulamaya hazırlanıyor.
Büyük yatırım hayal kırıklığına mı dönüştü?
Aston Villa’dan 2024-25 sezonunun devre arasında 11.5 milyon euro bonservis bedeliyle büyük umutlarla transfer edilen Diego Carlos’un bu tutumu, camiada şaşkınlık yarattı. Yüksek maliyetli transferin kampa katılmaması ve iletişim kanallarını kapatması, oyuncunun geleceği hakkındaki soru işaretlerini artırdı.
Taraftarlar sosyal medyada isyan etti
Yaşanan bu kriz, Fenerbahçe taraftarlarını da ayağa kaldırdı. Kulübün resmi sosyal medya hesapları ve haber platformları üzerinden tepkilerini dile getiren taraftarlar, ödenen bonservis bedeline dikkat çekerek yönetimi daha sert önlemler almaya çağırdı. Birçok taraftar, oyuncunun sergilediği tavrın profesyonellikten uzak olduğunu belirterek sözleşmesinin gözden geçirilmesi gerektiğini savunuyor.