Tekirdağ’daki öğrenciler, veliler ve öğretmenler Yahya Kemal Beyatlı Kültür Merkezi’nde buluştu. Milli Aile Haftası vesilesiyle organize edilen etkinlik, aile bağlarını güçlendirmeyi ve eğitimde ailenin rolünü hatırlatmayı amaçlıyor.
Etkinliğin detayları
Program kapılarını öğrencilerin hazırladığı "Ailem ve Ben" konulu resim sergisiyle açtı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın ardından, resim yarışmasında dereceye giren öğrencilere ödülleri verildi. Sahneye çıkan öğrenciler müzik dinletisi sundu; ardından aile değerlerini işleyen tiyatro gösterisi izleyicilerden büyük alkış aldı.
2025 Aile Yılı vurgusu
İl Milli Eğitim Müdürü Abdülaziz Yeniol, 2025 yılının "Aile Yılı" ilan edildiğini hatırlattı. Yeniol, eğitimin sadece okulda değil, evde başladığını belirtti. Ailelerin sürece aktif katılımını önemsediklerini ifade eden Yeniol, çocuklara sevgi ve merhamet gibi değerleri aşılamanın en önemli görevleri olduğunu vurguladı. Eğitim çalışmaları ilerleyen dönemlerde de aile odaklı projelerle devam edecek.