Muharrem ayının onuncu günü, Tokat sokaklarında dayanışma ve paylaşma havası estirdi. Belediye ekipleri, sabahın erken saatlerinde kurdukları stantlarda hazırladıkları aşureleri vatandaşlara ikram ederek geleneği yaşattı.
Şehrin dört bir yanındaki ikram noktaları
Belediye; Taşhan, Yeraltı Çarşısı, Behzat Camii, Sulusokak, Şehir Müzesi, Sosyal Market, Karşıyaka Merkez Camii, Novada AVM, Hıdırlık ve hastane önlerine stantlar kurdu. Toplamda 12 bin kişilik aşure, şehrin farklı kesimlerinden insanları aynı sofrada buluşturdu.
Başkan Yazıcıoğlu’ndan birlik mesajı
Tokat Belediye Başkanı Mehmet Kemal Yazıcıoğlu, aşurenin farklılıkların uyumunu temsil ettiğini vurguladı. Yazıcıoğlu, bu tür etkinliklerin toplumsal birliği güçlendirdiğini belirterek hemşerilerinin Aşure Günü'nü kutladı. Belediye, önümüzdeki dönemde de benzer sosyal etkinliklerle vatandaşla buluşmaya devam edecek.