Havadis | Tokat | Tokat’ta Aşure Günü bereketi 12 bin porsiyonla paylaşıldı

Tokat’ta Aşure Günü bereketi 12 bin porsiyonla paylaşıldı

Tokat Belediyesi, Muharrem ayı nedeniyle şehrin on farklı noktasında aşure dağıttı. Binlerce vatandaş bu geleneksel lezzeti birlikte tattı.

Tokat Belediyesi, Muharrem ayı nedeniyle şehrin on farklı noktasında aşure dağıttı. Binlerce vatandaş bu geleneksel lezzeti birlikte tattı.

Tokat’ta Aşure Günü bereketi 12 bin porsiyonla paylaşıldı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Muharrem ayının onuncu günü, Tokat sokaklarında dayanışma ve paylaşma havası estirdi. Belediye ekipleri, sabahın erken saatlerinde kurdukları stantlarda hazırladıkları aşureleri vatandaşlara ikram ederek geleneği yaşattı.

Şehrin dört bir yanındaki ikram noktaları

Belediye; Taşhan, Yeraltı Çarşısı, Behzat Camii, Sulusokak, Şehir Müzesi, Sosyal Market, Karşıyaka Merkez Camii, Novada AVM, Hıdırlık ve hastane önlerine stantlar kurdu. Toplamda 12 bin kişilik aşure, şehrin farklı kesimlerinden insanları aynı sofrada buluşturdu.

Başkan Yazıcıoğlu’ndan birlik mesajı

Tokat Belediye Başkanı Mehmet Kemal Yazıcıoğlu, aşurenin farklılıkların uyumunu temsil ettiğini vurguladı. Yazıcıoğlu, bu tür etkinliklerin toplumsal birliği güçlendirdiğini belirterek hemşerilerinin Aşure Günü'nü kutladı. Belediye, önümüzdeki dönemde de benzer sosyal etkinliklerle vatandaşla buluşmaya devam edecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız