Havadis | Trabzon | Trabzon Büyükşehir Belediyesi 3 bin kişiye aşure dağıttı

Trabzon Büyükşehir Belediyesi 3 bin kişiye aşure dağıttı

Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı kapsamında 15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı’nda aşure etkinliği düzenledi.

Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı kapsamında 15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı’nda aşure etkinliği düzenledi.

Trabzon Büyükşehir Belediyesi 3 bin kişiye aşure dağıttı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Muharrem ayının manevi atmosferini paylaşmak isteyen Trabzonlular, şehir merkezindeki etkinlikte bir araya geldi. Büyükşehir Belediyesi, geleneksel lezzeti vatandaşlarla buluşturmak için özel bir hazırlık yaptı.

Etkinlikte neler yaşandı

Belediye ekipleri, 15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı’nda kurulan stantlarda hazırladıkları 3 bin kase aşureyi vatandaşlara ikram etti. Dağıtıma Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç’in yanı sıra İran’ın Trabzon Başkonsolosu Naser Mohebati, siyasi parti temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Birlik mesajı verildi

Başkan Ahmet Metin Genç, Muharrem ayının toplumsal dayanışmayı güçlendiren özel bir dönem olduğunu vurguladı. Genç, hemşehrileriyle aynı sofrayı paylaşmanın mutluluğunu yaşadığını ifade ederek, kardeşlik vurgusu yaptı. Belediye, bu tür sosyal etkinliklerle şehirdeki aidiyet duygusunu canlı tutmayı hedefliyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız