Birgül Kangal, Zonguldak'taki İnağzı ve Köksal Toptan İlkokullarında geçen 36 yılın ardından kürsüye veda etti. Yüzlerce çocuğun hayatına dokunan öğretmen, okul bahçesinde düzenlenen sürpriz törenle meslek hayatını noktaladı.
Mesleğe adanan uzun yıllar
Birgül öğretmen, Zonguldak'a ilk geldiğinde kimsesiz olduğunu ancak öğrencilerini ve arkadaşlarını zamanla ailesi gibi benimsediğini söyledi. Okul yönetimi ve öğrencilerin hazırladığı veda töreninde duygusal anlar yaşandı. Sınıftan okul bahçesine kadar uzanan koridorda öğrenciler, öğretmenlerini çiçeklerle ve alkışlarla yeni hayatına yolcu etti.
Emeklilikte yeni bir dönem
Veda konuşmasında mesleğini her zaman severek yaptığını vurgulayan Kangal, herkesten helallik istedi. Köksal Toptan İlkokulu Müdürü Levent Bilir ve diğer idarecilerin çiçek takdimiyle tören sona erdi. Birgül öğretmen, ardında unutulmaz anılar ve yetiştirdiği yüzlerce öğrenci bırakarak görevinden ayrıldı.