Zonguldak’ın Devrek ilçesinde eğitim gören 19 öğrenci, lise hayatlarını geride bırakarak mezuniyet heyecanı yaşadı. Okul bahçesinde düzenlenen törene aileler ve ilçe protokolü yoğun ilgi gösterdi.
Mezuniyet töreninden
Eğitimde yeni dönem hedefleri
Okul Müdürü İsmail Öztürk, mezun olan öğrencilere seslenerek sadece akademik başarıya değil, ahlaki değerlere ve sorumluluk bilincine vurgu yaptı. Öztürk, gençlerin dünyanın her yerinde İmam Hatipli olmanın sorumluluğunu taşımaları gerektiğini belirtti. Gazze’de yaşananlara da değinen okul yönetimi, öğrencilerin vatan sevgisiyle yetişen bir nesil olmalarını hedeflediklerini ifade etti.
Kutlamalarda Filistin mesajı
Törenin sonunda öğrenciler mezuniyet sevincini balonları havaya bırakarak gösterdi. Okul idaresi, törene katılan protokol üyelerine Türkiye ve Filistin bayraklarının yer aldığı özel atkılar hediye etti. Dereceye giren öğrenciler ise plaketlerini ilçe yöneticilerinin elinden alırken, katılımcılar gençlerin mezuniyet sevincine ortak oldu.