Zonguldak'ın Alaplı ilçesinde yaşayan 55 yaşındaki A.A., ıhlamur toplamak için çıktığı ağaçtan dengesini kaybederek düştü. Yaklaşık 7 metre yükseklikten toprak zemine savrulan kadın, çevredeki vatandaşların yardımıyla hastaneye ulaştırıldı.
Kaza nasıl gerçekleşti
Gökhasan köyündeki eski bir evin önünde bulunan ağaca çıkan A.A., bir süre toplama işlemi yaptıktan sonra dengesini kaybetti. Yüksekten düşen kadını fark eden komşuları durumu hemen sağlık ekiplerine bildirdi. İlk müdahalesi olay yerinde yapılan yaralı, ambulansla Kdz. Ereğli Devlet Hastanesi’ne götürüldü.
Sağlık durumu ne
Hastanede yapılan kontrollerde kadının vücudunun çeşitli bölgelerinde kırıklar olduğu anlaşıldı. Tedavisine başlanan A.A.'nın genel sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi. Özellikle yaz aylarında ıhlamur toplamak için ağaçlara çıkan vatandaşların yüksekten düşme vakalarına karşı daha dikkatli olması gerekiyor.