Havadis | Zonguldak | Zonguldak’ta yeni mezun hekimler beyaz önlüklerini giydi

Zonguldak’ta yeni mezun hekimler beyaz önlüklerini giydi

Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Tıp Fakültesi öğrencileri mezuniyet heyecanı yaşadı.

Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Tıp Fakültesi öğrencileri mezuniyet heyecanı yaşadı.

Zonguldak’ta yeni mezun hekimler beyaz önlüklerini giydi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Tıp Fakültesi, 2025-2026 eğitim dönemini tamamlayan genç hekimlerini görkemli bir törenle uğurladı. Altı yıl süren zorlu eğitim maratonunu geride bırakan öğrenciler, Sezai Karakoç Kültür Merkezi'nde düzenlenen etkinlikte diplomalarını almanın gururunu yaşadı.

Yeni hekimlerin meslek yemini

Törenin en dikkat çeken anı, mezunların hep bir ağızdan okuduğu hekimlik andıydı. Genç doktorlar; etik değerlere bağlı kalacaklarına, bilimin ışığında ilerleyeceklerine ve insan hayatını her şeyin üzerinde tutacaklarına dair söz verdi. Fakülte birincisi Perihan Ecem Çıtlak, yaş kütüğüne plaketini çakarak başarısını ölümsüzleştirdi.

Sağlık ordusuna taze kan

Rektör Prof. Dr. İsmail Hakkı Özölçer, üniversitenin sağlık alanındaki yatırımlarının sürdüğünü vurguladı. Batı Karadeniz’in sağlık üssü olma hedefiyle ilerlediklerini belirten Özölçer, mezunlara hastaların sadece hastalıklarını değil, gönüllerini de iyileştirmeleri tavsiyesinde bulundu. Kep atma töreniyle birlikte genç hekimler, Türkiye’nin dört bir yanındaki hastanelerde şifa dağıtmak üzere yeni bir hayata adım attı.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız