Havadis | Uşak | Uşak’ta 30 ton bozuk gıda imha edildi

Uşak’ta 30 ton bozuk gıda imha edildi

Uşak’ta bir depoya düzenlenen baskında tarihi geçmiş 30 ton gıda ürünü yakalandı.

Uşak’ta bir depoya düzenlenen baskında tarihi geçmiş 30 ton gıda ürünü yakalandı.

Uşak’ta 30 ton bozuk gıda imha edildi
KAYNAK: Demirören Haber Ajansı

Uşak polisi ve tarım ekipleri, vatandaşın sağlığıyla oynayan bir şebekeyi takibe aldı. Yapılan baskınlarda raflara çıkması beklenen tonlarca bozuk ürüne el konuldu.

Uşak’ta 30 ton bozuk gıda imha edildi

Depoda neler bulundu

Polis ve Tarım Müdürlüğü ekipleri, şüpheli bir gıda deposuna ortak operasyon düzenledi. Yapılan aramalarda 29 tonu çikolata, bir tonu ise konserve olmak üzere toplam 30 ton 600 kilogram tarihi geçmiş ürün ele geçirildi. Ekipler, piyasaya sürülmek üzere bekletilen bu ürünleri imha edilmek üzere teslim aldı.

Uşak’ta 30 ton bozuk gıda imha edildi

Peki bu sizi nasıl etkiler

Piyasaya sürülen bu ürünler ciddi sağlık riskleri taşıyor. Özellikle çocukların tükettiği çikolataların bozuk çıkması tehlikenin boyutunu artırıyor. Şüpheliler Ö.Ö. ve K.Ö. hakkında "bozulmuş gıda ticareti" suçundan adli süreç başladı. Yetkililer, denetimlerin devam edeceğini belirtiyor. Benzer durumlarla karşılaşmamak için alışveriş yaparken son kullanma tarihlerini mutlaka kontrol edin.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız