Havadis | Uşak | Uşak’ta depoya baskın 30 ton bozuk gıda ele geçirildi

Uşak’ta depoya baskın 30 ton bozuk gıda ele geçirildi

Uşak polisi bir depoda tarihi geçmiş 30 ton gıdaya el koydu. Sağlığımızı tehdit eden ürünler piyasaya sürülmeden yakalandı.

Uşak polisi bir depoda tarihi geçmiş 30 ton gıdaya el koydu. Sağlığımızı tehdit eden ürünler piyasaya sürülmeden yakalandı.

Uşak’ta depoya baskın 30 ton bozuk gıda ele geçirildi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Uşak polisi ve tarım müdürlüğü ekipleri, sofralarımıza gelecek tehlikeli ürünlere karşı bir operasyon düzenledi. Şehrin bir noktasındaki depoda, son kullanma tarihi geçmiş tonlarca ürün bulundu.

Ekipler ne buldu

Emniyet birimleri ve tarım görevlileri, gelen bir ihbar üzerine harekete geçti. Depoda yapılan aramalarda 29 ton bozulmuş çikolata ile 1 ton 600 kilogram tarihi geçmiş konserve ele geçirildi. Toplam ağırlığı 30 tonu bulan bu ürünler, imha edilmek üzere görevlilere teslim edildi.

Peki şimdi ne olacak

Polis, depoyla bağlantılı olan Ö.Ö. ve K.Ö. isimli iki kişi hakkında "bozulmuş gıda ticareti" suçundan işlem başlattı. Bu ürünlerin piyasaya sürülmesi durumunda birçok kişinin sağlığı ciddi şekilde riske girecekti. Ekipler benzer gıda depolarındaki denetimlerini sıklaştırırken, soruşturma sürüyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız