Uşak polisi ve tarım müdürlüğü ekipleri, sofralarımıza gelecek tehlikeli ürünlere karşı bir operasyon düzenledi. Şehrin bir noktasındaki depoda, son kullanma tarihi geçmiş tonlarca ürün bulundu.
Ekipler ne buldu
Emniyet birimleri ve tarım görevlileri, gelen bir ihbar üzerine harekete geçti. Depoda yapılan aramalarda 29 ton bozulmuş çikolata ile 1 ton 600 kilogram tarihi geçmiş konserve ele geçirildi. Toplam ağırlığı 30 tonu bulan bu ürünler, imha edilmek üzere görevlilere teslim edildi.
Peki şimdi ne olacak
Polis, depoyla bağlantılı olan Ö.Ö. ve K.Ö. isimli iki kişi hakkında "bozulmuş gıda ticareti" suçundan işlem başlattı. Bu ürünlerin piyasaya sürülmesi durumunda birçok kişinin sağlığı ciddi şekilde riske girecekti. Ekipler benzer gıda depolarındaki denetimlerini sıklaştırırken, soruşturma sürüyor.