Havadis | Uşak | Uşak’ta Muharrem ayı sofrası kuruldu

Uşak’ta Muharrem ayı sofrası kuruldu

Uşak Belediyesi, Muharrem ayı nedeniyle Işık Çakır Sultan Cemevi'nde iftar düzenledi.

Uşak Belediyesi, Muharrem ayı nedeniyle Işık Çakır Sultan Cemevi'nde iftar düzenledi.

Uşak’ta Muharrem ayı sofrası kuruldu
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Uşak Belediye Başkan Vekili Hatice Terekeci Özkan, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen özel bir iftar programında mahalle sakinleriyle buluştu. Belediye yöneticilerinin de katıldığı buluşmada, bu ayın simgelediği dayanışma ve beraberlik kültürü ön plana çıktı.

Cemevinde iftar buluşması

Işık Çakır Sultan Cemevi’nde gerçekleşen organizasyonda Başkan Vekili Özkan, sofraları dolaşarak vatandaşların Muharrem ayını kutladı. Etkinliğe belediye başkan yardımcıları da eşlik etti. Özkan, bu tür geleneklerin toplumun ortak değerlerini güçlendirdiğini ifade etti.

Emeği geçenlere teşekkür

Toplantının sonunda Başkan Vekili Özkan, etkinliğin gerçekleşmesi için çaba gösteren Uşak Alevi Kültür ve Dayanışma Derneği Başkanı Ali Aksöz’e ve tüm destekçilere teşekkürlerini iletti. Program, yerel dayanışmanın bir örneği olarak katılımcıların takdirini topladı.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız