Uşak’ta okullar bugün öğrencilerin karne almasıyla birlikte yaz tatiline girdi. Binlerce öğrenci üç aylık dinlenme sürecine başlarken, şehir genelindeki okullarda hareketli anlar yaşandı.
Karne günü heyecanı
Elmalıdere Mahallesi’ndeki Hasibe ve Mazhar İlkokulu’nda düzenlenen törene Uşak protokolü de katıldı. Vali Vekili Ali Nazım Balcıoğlu, Milletvekili Ali Karaoba ve diğer yetkililer sınıfları gezerek çocukların sevincine ortak oldu. Öğrencilere karneleriyle birlikte hediyeleri takdim edildi.
Tatil süreci başladı
Toplam 315 okulda eğitim gören 64 bin 344 öğrenci, bugünden itibaren akademik çalışmalara üç ay boyunca ara verdi. Şimdi aileler çocuklarıyla birlikte tatil planlarına odaklanırken, eğitim camiası bir sonraki döneme kadar dinlenmeye çekildi. Peki, öğrencileri okulsuz geçecek bu uzun yaz sürecinde neler bekliyor?