Havadis | Yozgat | Yozgatlılar Çapanoğlu Camii avlusunda aşurede buluştu

Yozgatlılar Çapanoğlu Camii avlusunda aşurede buluştu

Yozgat’ta cuma namazı sonrası vatandaşlara aşure dağıtıldı. Etkinlik, Muharrem ayının birlik ve beraberlik ruhunu pekiştirdi.

Yozgat’ta cuma namazı sonrası vatandaşlara aşure dağıtıldı. Etkinlik, Muharrem ayının birlik ve beraberlik ruhunu pekiştirdi.

Yozgatlılar Çapanoğlu Camii avlusunda aşurede buluştu
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Yozgat’ın simge yapılarından tarihi Çapanoğlu Camii, bugün cuma namazı çıkışında yoğun bir kalabalığa ev sahipliği yaptı. Muharrem ayının bereketini paylaşmak isteyen yüzlerce vatandaş, cami avlusunda kurulan stantların önünde bir araya geldi.

Paylaşmanın bereketi

Vakıflar Bölge Müdürlüğü, vakıf kültürünün temel taşı olan yardımlaşma geleneğini yaşatmak amacıyla bu etkinliği düzenledi. Görevliler, dualar eşliğinde hazırlanan aşureleri vatandaşlara ikram etti. Bu buluşmalar, geçmişin değerlerini bugünün insanıyla aynı sofrada buluşturuyor.

Vatandaşlar memnun

İkram edilen aşureleri alan Yozgatlılar, organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirdi. Emeği geçen Sivas Vakıflar Bölge Müdürlüğü personeline teşekkür eden vatandaşlar, bu geleneğin sürmesini istediklerini belirtti. Duaların ardından etkinlik sona ererken, cami avlusundaki dayanışma görüntüsü dikkat çekti.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız